Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gy.I.K.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Rendelni lehetséges regisztrált felhasználóként illetve regisztráció nélkül. A kiválasztott termék darabszámát beállítjuk, majd kosárba helyezzük. Ha minden kívánt termék kosárba került, a kosár megnyitása után a tovább a pénztárba gombra kattintunk, majd meg kell adni a vevő adatait (email-cím, név, telefonszám, szállítási adatok), átvétel lehetséges GLS csomagponton, házhoz szállítással illetve személyesen. Be kell állítani a fizetési módot, ami lehet online bankkártyás fizetés, átutalás illetve utánvétel is. Majd a megrendelés véglegesítésével feladjuk a rendelést.

Még nem kaptam meg a rendelésemet, mit tegyek?

Érdeklődni az alábbi elérhetőségeken lehet a rendelési azonosító illetve a rendelési név megadásával:

E-mail cím: info@hazikedvencpatika.hu
Telefonszámok: +36 20 982 7279 , +36 23 398 934

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

Házhozszállítás dija: 1490,-Ft.
20.000,- Ft. felett a szállítás ingyenes!

Utánvétel esetén +500Ft utánvételi díjat számolunk fel.


GLS csomagpontba történő kiszállítás díja: 1190,- Ft., melyet kizárólag előre utalással lehet kifizetni!!

 

Mennyi idő alatt kerül kiszállításra online rendelésem?

A szokásos házhozszállítás és az átvétel 2-5 munkanapot vesz igénybe. A déli 12 óra előtt leadott rendeléseket 48 órán belül kiszállítjuk a megadott címre. Az ennél később leadott rendelések a következő munkanapon hagyják el raktárunkat.

Hogyan tudom módosítani vagy törölni a rendelésemet?

Jelenleg a hazikedvencpatika.hu oldalon leadott megrendeléseket nem lehet módosítani. A megrendelés leadásától számított 15 percen belül azonban lehetőséged van a info@hazikedvencpatika.hu email címen lemondani a vásárlást. Korábbi megrendelések esetén a lemondás nem lehetséges, de megrendelésed bármikor visszaküldheted, ha nem vagy elégedett a termékkel.

Kell-e fizetnem ha termékeket küldök vissza?

A visszaküldés költségei a vevőt terhelik.

Hogyan kapom vissza a visszaküldött termékek árát?

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Szolgáltató az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Mikor léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunkat telefonon hétköznap 8-18-ig, szombaton 8-14 óra között éred el!